Monday, September 3, 2007

Day 3 Review

S-a terminat ultima si cea mai interesanta seara a Zilelor Vasluiului, iar asteptarile fata de concertul Zdob si Zdub au fost mai mult decat implinite.

Seara a inceput cu fanfara Rotaria de la Palatul Copiilor, care a incantat audienta timp de aprox. 45 de minute. Deja celebrii dupa aparitia in filmul "A fost sau n-a fost", membrii ansamblului nu au coborat stacheta, si-au interpretat impecabil si cateva melodii de Goran Bregovic. Merita felicitat profesorul Romeo Talmaciu, care a reusit sa faca asta cu tineri de doar 10-15 ani.

Au urcat apoi pe scena cei de la Compact, care au cantat cateva din cele mai cunoscute piese ale lor: Stai cu mine, Cand ma gandesc la tine, O noapte si-o zi, Te voi iubi mereu, etc. Membrii trupei l-au invitat in timpul recitalului pe scena pe dom' primar, intr-un scurt moment de campanie electorala. Ce merita amintit din tot ce-a spus e ca din toamna asta, Stadionul Municipal va avea nocturna. Om trai si om vedea.

In pauza dintre concertele celor de la Compact si Zdubi, s-a supralicitat din nou motivul fotbalului local. Da, am inteles, FC Vaslui e lider in campionat, avem cea mai tare galerie din N-E Romaniei, suntem zeii fotbalului, etc. si asta nu poate decat sa ne bucure. Dar lumea vine la un concert sa se simta bine, nu sa auda cat de tare e echipa locala la fiecare 5 minute.

Cum ber.. apa chioara Bergenbier la pahar nu incalzeste deloc, ne-am bagat in primele randuri asteptand sa intre Zdubii pe scena si sa ne mai incalzim un pic. Am facut si pogo pe melodiile mai ritmate - cei 5 curajosi din cei aproape 2000 de oameni prezenti. (L., sorry inca o data pentru cotul in nas) Sper sa nu ma trezesc cu vanatai dimineata.

S-au cantat (ordinea e aleatorie) Boonika bate toba, Tiganii si OZN, Everybody in the casa mare, Nunta extremala, Videli noch, Zdubii bateti tare, Hora cosmica si altele, timp de o ora si un sfert. Imediat dupa concert, la ora 00:00, un foc de artificii a incheiat seara, dar inca imi mai tiuie urechile - nu de la artificii, ci de la stat la 5 m de boxe.