Monday, October 15, 2007

Cea mai frecventa intrebare

Ce faci? Si variatiunile ei: Ce mai faci? si Ce mai faci, mai? Urmate de cel mai frecvent raspuns: Bine! Eu unul m-am saturat. Chiar suntem o tara de oameni de bine? Chiar te face sa uiti de toate grijile o singura intrebare? Chiar nu putem gasi alt start de conversatie? Chiar ... oare puteam gasi subiect mai plictisitor pe care sa bat campii?

Am incercat tot felul de alternative de raspuns: foarte bine, de la bine in sus, mai bine ca tine, stau, nimic, merg, vorbesc, cant la muzicuta, pictez picturi rupestre, dansez din buric, fac conversatii inteligente cu tine, numar melci, frec menta, etc. Si lista poate continua, insa rabdarea mea in materie de numarul de elemente dintr-o enumeratie s-a cam terminat.

Cum s-a terminat si imaginatia mea care-a obosit sa caute n raspunsuri la o singura intrebare. No more! Incepand de azi de la ora 20:02 nu mai raspund la intrebarea asta, indiferent de cine-o adreseaza.

1 comment:

Anonymous said...

Ai uitat varianta consacrata "Ce faci, coa3?". Eu sunt de parere ca e cea mai folosita. :))