Monday, July 14, 2008

TMC si Telesport, scoase din grila RCS

De cateva zile, posturile The Money Channel si Telesport nu mai fac parte din grila de programe a distribuitorului de cablu RCS, care a actionat unilateral si fara niciun avertisment. Mai multe detalii aici si aici.

Mie mi se pare o mare magarie din partea RCS, mai ales ca motivele invocate sunt absolut penibile (pe site-ul companiei, oferta RCS inca mai contine cele 2 posturi; cam miroase a reclama mincinoasa). Eu ma astept ca cele 2 posturi sa dea in judecata RCS, si tare m-as bucura ca RCS sa plateasca niste daune. Nu stiu cat afecteaza pe altii lipsa acestor 2 posturi, dar mie imi lasa un puternic gust amar; pe Telesport ma uitam doar la turneele de tenis, dar pe The Money Channel ... nu mai zic nimic. :)

Asadar, astept sugestii de operatori de cablu mai seriosi de prin localitate (daca vin din partea abonatilor companiilor respective, cu atat mai bine). O schimbare de operator e cam singura solutie pentru utilizatorul de rand care nu vrea sa sufere din cauza faulturilor dintre Vantu - Voiculescu, Realitatea - Intact, etc.

4 comments:

axel said...

Ce te consumi atat? Oricum erau doua posturi TV de kkt... Pe TMC erau numai ciocani iar pe Telesport erau doar meciuri de fotbal penale gen Ceahlaul- Rapandurii :)).

diego said...

posturile astea au fost scoase din grila pt ca licitatia pt drepturile de televizare ale meciurilor din Divizia A au fost castigate de S.O.Vantu parca..si Voiculescu fiind actionar la RCS&RDS o scos Telesportul si The M.Channel

Gabi Blanita said...

@diego: Telesport ar fi transmis meciuri din divizia A, si se poate intrevedea o motivatie meschina in spatele scoaterii postului din grila RCS. Da' TMC nu transmitea niciun meci; cel mult se mai imbracau concurentii de la Testul de afacereza intr-un tricou de-al Spaniei sau Germaniei.

Chiar nu stiu de ce-au scos TMC. De parca astia de se uita la Divizia A schimba in timpul meciului pe The Monney Channel ca sa urmareasca cursul EUR/USD si sa-i scada audienta lui Voiculescu.

diego said...

SO Vantu si Voiculescu s'au luptat pt castigarea drepturilor de televizare...si cum Voiculescu a pierdut, s'a folosit de faptul ca este actionar la RCS si a scos din grila programele astea 2 care sunt ale lui SOV